Avatar billede t-m-s Nybegynder
24. juni 2004 - 13:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

adobe premier pro - grønt flimmer?

Hej.
Jeg har Adobe premier pro.

Mit problem ligger i at når jeg vil redigere i en film, og trækker den ned i timeline, og så afspiller den. så er er filmen bare grønt flimmer med lyd?

en der kan hjælpe?
Avatar billede scathmo Nybegynder
24. juni 2004 - 14:34 #1
Umiddelbart lyder det som et indstillings problem, mindes jeg selv har været det igennem, og synes svagt at kunne erindre at det var noget med indstillingen i composite, men prøv at juster på det... Bare et forslag
Avatar billede henninga Novice
27. juni 2004 - 01:29 #2
Hvilket format er din film og hvilket codec?
Når du dobbeltklikker på filmen i dit projektvindue kan den så afspilles?
Kan du afspille filmen i mediaplayer?
Er det først når den kommer ned på timeline at problemet kommer?

Prøv at markere klippet og så se efter indstillingerne i projektsettings - der kan du sammenligne klippets data med projektdata og sørge for enten at konvertere klippet eller ændre project indstillinger.

HenningA
Avatar billede henninga Novice
19. oktober 2004 - 01:19 #3
Hvad finder du ud af ?
Avatar billede t-m-s Nybegynder
13. oktober 2005 - 10:59 #4
lukket. efter en formatering virkede det fint.