Avatar billede h2ns Nybegynder
20. februar 2001 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XAL på Linux-server

Er der nogen af jer, der har erfaringer med at køre XAL-serveren på en Linux-server?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. februar 2001 - 15:50 #1
Jeg har ikke personligt erfaringer med det.

Men iflg. Damgaard selv:
\"Flere platforme
Forskellige brugere kan vælge den klientplatform, der passer bedst i forhold til deres behov. Damgaard XAL kører som et grafisk brugerinterface (GUI) under 32 bit Windows og som et karakterbaseret interface på en UNIX-platform. Styreplatformen kan være NT og Windows 2000 eller forskellige typer UNIX (IBM AIX, HP-UX, Sun Solaris, TRU64 og LINUX). Udover Damgaard XALs medfødte database, som sikrer optimal performance i mindre installationer, kan løsningen også integreres med Microsoft SQL Server og Oracle.\"

Så der skulle intet være til hinder for at gøre det :)

NanoQ
Avatar billede h2ns Nybegynder
20. februar 2001 - 16:54 #2
NanoQ: Jo jo, det har jeg skam læst. 8-) Men det var praktiske erfaringer jeg efterlyste.
Avatar billede mariaf Juniormester
20. februar 2001 - 19:33 #3
Jeg ved at Inline i Holte har arbejdet med det - men jeg kender ikke personligt til resultatet.
Avatar billede h2ns Nybegynder
19. april 2001 - 12:19 #4
For at afslutte denne tråd...