Avatar billede bjol Nybegynder
05. oktober 1999 - 12:49 Der er 15 kommentarer

Hvad skal man passe på

alle siger at med ASP og frontpage skal man passe på. men hvad er det den gør ved koden ?

er dreamweaver bedre

jeg bruger nu InterDev og Frontpage
er det bedre og bruge Drumbeat og Adobe GoLive

hvad skal man egentlig bruge?

Avatar billede cybles Nybegynder
05. oktober 1999 - 12:52 #1
Du må ikke åbne asp filer i programmet Frontpage det ødelægger ofte filerne. Jeg mener som du selv er inde på at dreamweaver er asp kompetibel.
Avatar billede bjol Nybegynder
05. oktober 1999 - 12:54 #2
hvad mener du med at filerne bliver ødelagt ?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. oktober 1999 - 12:58 #3
Programmet fjerner som regel den kode som det ikke genkender. Men problemet er stort set løst med 2000 udgaven af Frontpage.

Plus at hvis du får frontpage til at generere noget asp, så virker det som oftest kun på en server med FP extensions.
Avatar billede bjol Nybegynder
05. oktober 1999 - 13:16 #4
jeg mener ikke det er løst med fp2000
den generer stadig noget kode
Avatar billede klas Juniormester
05. oktober 1999 - 13:21 #5
min fp2000 laver ikke om i koderne...
Avatar billede madsnordskov Nybegynder
05. oktober 1999 - 13:21 #6
Dreamweaver ødelægger ikke nogen form for kode.. det være sig ASP eller HTML eller andet.

Det bedste program til ASP-editing er efter min mening Visual Interdev. Men jeg har hørt at Drumbeat også skulle være godt.
Avatar billede carindex Nybegynder
05. oktober 1999 - 14:20 #7
Drumbeat er temmeligt godt!
Avatar billede KLS Novice
05. oktober 1999 - 15:12 #8
Jeg kunne også foreslå homesite 4.0 Den er også god !
Avatar billede mckelly Nybegynder
05. oktober 1999 - 15:31 #9
Kombinationen af InterDev og Frontpage er det bedste jeg har prøvet. Jeg bruger frontpage til at lave næsten alt html og skifter så til InterDev når jeg går i gang med ASP'en.
Jeg har prøvet at en ASP side bliver "smadret" af Frontpage, det var nogle Input tags hvor jeg havde tilføjet ASP-kode, som blev ændret. Men det sker ikke altid..... MicroSoft!!!!!
Avatar billede ulrik Nybegynder
05. oktober 1999 - 17:27 #10
Hmmmm.... hvad skal du passe, jo du skal passe på alle de programmer som Frontpage der laver dine html koder for dig, skrive dine egne html koder!!!
Avatar billede rn Nybegynder
05. oktober 1999 - 20:05 #11
Hvor kan man evt. download InterDev?
Avatar billede bjol Nybegynder
05. oktober 1999 - 21:41 #12
jeg synes jeg har fået svar på mine spørgsmål. tak til alle
nine point skal gå til mckelly
Avatar billede stoffer Nybegynder
05. oktober 1999 - 23:18 #13
Interdev er dyrt, du kan downloade en trail hos microsoft. jeg tror nok at visual studio pakken koster 10 kilo.
Avatar billede ulrik Nybegynder
06. oktober 1999 - 15:04 #14
Jeg synes også InterDev er det bedste værktøj jeg har brugt til asp indtil nu, men jeg nævner det lige en gang til, drop frontpage og skriv dine egne html koder, det er meget simpelt når du kommer igang med det!
Avatar billede kan Nybegynder
06. oktober 1999 - 20:34 #15
Havd med at bruge et rigtigt program:
Microsoft Visual Studio 6.0

og glem så at lave ASP i en html editor

/kan