Avatar billede me26 Nybegynder
23. juni 2004 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tv adapter til ibook og air port extrem

hej der ude, jeg har kunne læse mig til ,at man skulle kunne købe ,et adabter stik t,il en ibook G3 ,så jeg kan bruge mit tv, til at se film på ,men hvor ????? og ang. air port ,kan man bruge det nye extrem i en ibook ??? og hvorfor er det lige, man på det trådløse punk, skal straffes prismessigt ??????????? når man har en mac
Avatar billede egonspock Seniormester
23. juni 2004 - 19:27 #1
Til min gamle iBook fulgte der en ledning med, der kunne sættes direkte i video/audio-indgangen på fjernsynet eller videomaskinen. Hvilken udgave er din iBook G3? Den kom jo i flere generationer.
Airport Extreme blev først introduceret til iBook'en med iBook G4, så du må nøjes med almindelig airport, men det er stadig 5 gange så hurtigt som 2 MBit ADSL, så det betyder ikke meget i praksis. Til gengæld passer kortet inde i maskinen og stikker ikke ud som det gør på mange PC'er, og det betaler du noget ekstra for. Der er i øvrigt ingen der siger at du skal bruge en Apple Airport Base Station. Der kan man ligeså godt vælge en Linksys eller Netgear eller hvad der ellers leverer trådløst signal. En iMac med Airportkort kan også gøre det!
Forskellen til PC er nok at det bare virker, og det betaler man også for ;-)
Avatar billede me26 Nybegynder
23. juni 2004 - 20:00 #2
nej der var ikke en med det er en 700 er men jeg har købt den brugt så måske jeg skulle kontakte sælger men man må da kunne købe en ny hvis den er væk................  jeg deler point ud senere når / hvis der er nogen der ved det