Avatar billede per_s_n Nybegynder
23. juni 2004 - 15:09 Der er 1 kommentar

Meta tags

Jeg har hjemmesiden www.disparweb.dk og den er skrevet i XHTML. Den er valideret men når jeg kikker på eksempelvis

www.searchengineworld.com/cgi-bin/kwda.cgi
www.searchengineworld.com/cgi-bin/sim_spider.cgi

kan jeg ikke se Meta tag Keywords eller Meta tag Description
Hvis jeg går væk fra XHTML og skriver alle Meta tags med stort så kan de læses.

Er der nogen der har en logisk forklaring til dette.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juni 2004 - 20:15 #1
Jeg kan da forsøge.

Et godt bud kunne være at der ikke findes seriøse søgemaskiner der anvender META til noget som heldst i dag. META er altså totalt irrelevante og vil derfor ikke figurere i validatore fra searchengingworld, hvor de godt ved hvad søgemaskinerne bruger.

Glem meta og koncentrer dig om deting der virker