Avatar billede daki Juniormester
23. juni 2004 - 15:02 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Problemer med stifinder

Hvergang jeg klikker på en mappe i stifinder åbnes et nyt vindue, og mappelisten til venstre er der ikke.

Hvordan får jeg det at åbne i samme vindue og få mappelisten frem igen ??
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. juni 2004 - 15:04 #1
VIS >> PANEL >> MAPPER

FUNKTIONER >> MAPPEINDSTILLINGER >> Under fanebladet GENERELT finder du området GENNEMSE MAPPER hvor du sætter du hak ud for ÅBEN ALLE MAPPER I SAMME VINDUE.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. juni 2004 - 15:05 #2
Min første linie burde have heddet:

Under VIS >> PANEL >> sæt hak ud for MAPPER

/Rob
Avatar billede tiz Nybegynder
23. juni 2004 - 15:07 #3
funktioner -> indstillinger -> åbn alle mapper i samme vindue -> ok

og så er der en knap der hedder mapper der burde slå mappevisning til igen.

og så tjek at linket til din stifinder er "%SystemRoot%\explorer.exe"
og den starter i "%HOMEDRIVE%%HOMEPATH%" (det kan du selvfølgelig selv bestemme)
Avatar billede tiz Nybegynder
23. juni 2004 - 15:08 #4
LOL, der er rift om det
Avatar billede daki Juniormester
23. juni 2004 - 15:16 #5
hobbez --> Begge er er sat til det du anbefaler. (har altid været sådan)
tiz --> Linket er også korrekt, har endda tilføjet et /e,
Avatar billede tiz Nybegynder
23. juni 2004 - 15:19 #6
hehe, har faktisk haft samme problem på en 98 maskine... Men jeg går lidt ud fra at du kører XP ?
Avatar billede daki Juniormester
24. juni 2004 - 16:41 #7
Kunne se finde en løsning, dvs. jeg lavede en systemgendannelse og nu fungere det som det skal.
Skal jeg tage alle points selv ??
Avatar billede tiz Nybegynder
24. juni 2004 - 17:54 #8
gerne
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. juni 2004 - 21:30 #9
Ja, prøv det :o)

/Rob
Avatar billede daki Juniormester
25. juni 2004 - 08:55 #10
Tak skal I have.
Man bliver nød til at spørge, det kunne jo være der er nogen som bliver fornærmet :-)