Avatar billede bbl Nybegynder
18. april 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændring af musens identitet

jeg savner Hot Track To Default Button..min mus er en Logitech S35 men blev ved opdatering til WIN98 af mig angivet som en PS/2 standard Logitech-mus.
Avatar billede cybles Nybegynder
18. april 1999 - 15:29 #1
Hent driveren på www.logitech.com
Avatar billede bbl Nybegynder
19. april 1999 - 00:14 #2
jeg har driver 8.32 installeret, men fra de oprindelige installationsdisketter har jeg senere afinstalleret mouseWare-softwaren på min win98-installation ,Mouse-Ware version 7.1(cirka).det forekommer mig at Smart-Move som logitech kalder kun findes aktiveret når mouse-ware er installeret.
Avatar billede bbl Nybegynder
21. april 1999 - 14:33 #3
eller brug RETURN-tasten..det nedsætter museskader med faktor 100
Avatar billede missing Nybegynder
01. maj 1999 - 19:15 #4
Det passer ! Den skal være installeret rigtigt for at Smart-move funktionen virker. (det er til gengæld det værd).

Apropos museskader. Køb en Trackball !!!  De er nemme og lækre at bruge, især hvis du bruger computeren ofte. Du kan da ikke mene man får museskader med en Trackball ?