Avatar billede per_s_n Nybegynder
23. juni 2004 - 12:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af side

Hej
Kunne godt bruge noget kritik af min nye hjemmeside, og tips til hvordan jeg kan gøre den bedre.

*nb er stadig igang med at optimere den til standarderne
Avatar billede per_s_n Nybegynder
23. juni 2004 - 12:38 #1
Glemte lige at skrive siden :)
den er: www.disparweb.dk
Avatar billede bernie Nybegynder
23. juni 2004 - 12:43 #2
kan meget godt lide sidens bløde kurver, er ireterne at siden er i toppen
Avatar billede bernie Nybegynder
23. juni 2004 - 12:48 #3
prøv at trykke på det xhtml logå (som jeg mener man kun mår bruge hvis siden er en valid xhtml side) så står der This page is not Valid XHTML 1.0 Transitional!
Avatar billede per_s_n Nybegynder
23. juni 2004 - 12:49 #4
Er lige igang med at fixe det.. bruger den til at se om hver enkelt side er valid.. men ændre den lige således billedet ikke vises.. ;)
Avatar billede fauer Nybegynder
25. juni 2004 - 12:08 #5
skal lige tjekke at jeg kan sende en kommentar til dette spørgsmål....

Har forberedt en længere smørre

Mvh fauer
Avatar billede fauer Nybegynder
25. juni 2004 - 12:20 #6
Generelt flot top og farvevalg, fin fontvalg, og opdeling af sitet.

Savner lidt billeder og mindre tekst.

De to rammer i siderne skal enten være ens i formen eller også meget mere forskellige i formen, det ligner lidt en fejltagelse at de ikke er ens.
Mit forslag hold dem firkantede og på samme måde som den til højre.

Jeg ville fjerne forside menuen og ligge linket under logoet, så du kan komme retur ved klik på logoet.

Jeg ville bruge SOS (store og små bogstaver) i menuen.

Lad være med at have en menu der hedder priser, når du ikke nævner nogle priser, kald det noget andet...... man føler sig snydt, når der ikke er nogle konkrete tal på.

Hav kun Kontakt på i hovede menuen og ikke i højre side, det er en udnødvendig og forvirrende dobbelt konfekt.

Hav navn adresse, tlf. ogsv. synlig altid, mit forslag under hoved menuen i venstre siden. Og fjern den fra kontakt siden, så bliver kontakt siden også mere harmonisk at se på.

Kontakt siden, hav samme bredde på alle udfyldnings feldterne.

Toppen bliker hver gang du klikker på hovedmenuen..... lad hver med at kalde toppen hele tiden, med midre der skal ændres i den hver gang.

Vis os hvad du dur til, så vis nogle af de sites du har lavet på din web, og hvis i kan Streame video så vis det også.

Det var mine kommentarer, rådt for usødet håber du kan bruge dem til noget!

Mvh fauer
Grafisk designer under udd. som multimedie integrator
Avatar billede per_s_n Nybegynder
26. juni 2004 - 01:43 #7
Mange tak for dit gode indlæg fauer, jeg er begyndt at inarbejde de fleste af de ting du har nævnt. Det er altid godt at få andre til at se på det man har lavet.

Jeg har rettet lidt på siden men er endnu ikke helt færdig.
er stadig ved at udtænke hvordan jeg kan lave visningen af mine referencer og hvilke billeder der skal på.

Måske jeg kan få dig til at kikke på den igen når de sidste ting er rettet? ;)

Mvh
per_s_n
Avatar billede voirsous Nybegynder
26. juni 2004 - 01:46 #8
desværre har siden problemmer med at blive fremvist korrekt i min browser (mozilla), dvs. der er ingen top og en stor hvid klods inde over menuen.
Avatar billede fauer Nybegynder
27. juni 2004 - 09:55 #9
du siger bare til
Avatar billede per_s_n Nybegynder
28. juni 2004 - 11:23 #10
Tak voirsous. Havde ikke lige set at den ikke fremviste toppen i mozilla.
Det skulle være rettet nu, men skal stadig lige have kikket på menuen.
Ellers er jeg gåret igang med at få lagt vores cms system op i en demo udgave.
Tak for hjælpen