Avatar billede partyboy Nybegynder
20. februar 2001 - 14:19 Der er 12 kommentarer

Hjemmeside

Er der nogle som der har en idé hvad man kan have på sin hjemmeside udover :
Links, ringetoner, Operatørlogoer, Koder (til nokia), billede sms, spil, sms, forum, gæstebog.. ?
Avatar billede parazite Nybegynder
20. februar 2001 - 14:20 #1
Noget ANDET end det. ALLE har det. Lav en side om noget du rent faktisk interesserer dig for, så drukner den ikke i mængden.
Avatar billede delphimann Nybegynder
20. februar 2001 - 14:21 #2
party.... ja du er velkommen til at skrive om mig !
Avatar billede partyboy Nybegynder
20. februar 2001 - 14:22 #3
delphimann -> *GG* Er det ikke dig som der ejer houze.dk ? Hvis ja.. Så kom lige ind på din chat!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. februar 2001 - 14:35 #4
Hvis du ikke selv kan finde på noget ORIGINALT, så lad være med overhovedet at LAVE en hjemmeside. Eller nøjes i hvert fald med et \"visitkort\".

Som parazite skriver er der allerede mere end rigeligt sider med nævnte skrammel.

NanoQ
Avatar billede parazite Nybegynder
20. februar 2001 - 14:38 #5
Som nanoq siger, hvis du ikke selv kan finde på noget nyt og frækt, så lad helt være. Der er ubrugeligt lort nok på Nettet. Indså selv, at jeg ikke kunne finde på noget nyt, som jeg samtidig havde tid til at holde helt up to date, så lavede mig et lille visitkort på www.middleofnowhere.dk :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. februar 2001 - 14:42 #6
Personligt har jeg kun www.nanoq.dk ;)
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. februar 2001 - 15:53 #7
Tja, hvad er dit mål med en hjemmeside?

* Tjene penge på besøgende?
* Fortælle hvem du er?
* Vise hvad du kan på HTML/Flash/??? området?
* Give information om noget du syntes du ved noget om, og der ikke findes information (nok) om i forvejen?
* Bruge halvdelen af din fritid på at opdatere en hjemmeside?

Når du har svaret på spørgsmålet \"hvad er dit mål\" så kan du begynde at beslutte dig.

Et visitkortsite som foreslået ovenfor, er jo en fin måde at plante sit flag i CyberSpace, men hvis du gerne vil have mange hits, så er det nok ikke vejen frem.

Hvis du gerne vil generere trafik, så skal du lave noget som der er mange der har brug for, og som ikke så mange (helst ingen) har fundet på i forvejen, og så skal du i tænkebox.

osv.

Men som det også allerede er blevet skrevet et par gange: Lad være med at lave en side som indeholder ting som findes på 10.000 andre websteder i forvejen, med mindre det bare er for at se om du også kan....

/Rob
Avatar billede jones Nybegynder
20. februar 2001 - 16:08 #8
Hobbez >> Hørt
Avatar billede hotpop Novice
20. februar 2001 - 16:08 #9
hvad med lidt guf til andre telefoner? Der er jo andre end Nokia, heldigvis. Og som kan håndtere billedbeskeder...
Ellers kan jeg ikke komme i tanke om noget som du IKKE har som ALLE andre har!
Avatar billede hotpop Novice
20. februar 2001 - 16:09 #10
hvad er linket til din side?
Avatar billede rfogh Nybegynder
20. februar 2001 - 18:52 #11
Jeg har tit savnet en side om, hvordan smølfernes svampehuse er konstrueret...
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. februar 2001 - 20:34 #12
udover gæstebogen har jeg ikke en eneste af de ting.
Du er velkommen til at få ideer af hvad jeg ellers har :-))
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/

mvh JakobA