Avatar billede montrutti Nybegynder
23. juni 2004 - 11:36 Der er 9 kommentarer

Brænding af DVD skive

Har nu med held kopieret end dvd film til en DVD+R medie, brugte cloneDVD og anyDVD til at fuldføre arbejdet. Når jeg nu sætter den i dvd afspilleren kan den ikke læse den. SÅ prøvede jeg med en anden og der virkede den heller ikke, forsøgte mig med en tredje afspiller og heller ikke der var der held. Men sætter jeg den i min dvd afspiller på computeren afspiller den den som jeg vil have den til i en alm dvd afspiller. Hvad har jeg gjort forkert, havde en anelse om at det kunne skyldes at dvdém ikke var lukket og checkede derfor det, men kan ikke rigtig se det i cloneDVD om den finializer cdén. Der er godt nok sat flueben i den rubrik i nero men det ved jeg ikke om har nogen indvirkning.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 11:49 #1
Tror nu det er meget simpelt. Din DVD afspiller kan ikke afspille DVD+R.
Prøv med en DVD-R

Hvilke afspiller snakker vi om ?
Mærke / model ??
Avatar billede norbert Nybegynder
23. juni 2004 - 11:55 #2
Har du prøvet at afspille den på pc'en?
Avatar billede norbert Nybegynder
23. juni 2004 - 11:56 #3
Sorry - fik vist ikke læst spørgsmålet rigtigt :-)
Avatar billede montrutti Nybegynder
23. juni 2004 - 11:56 #4
Gider ikke lige til at kigge hvad de hedder, troede bare at alle afspillere kunne afspille DVD+R medie, min fejl. Har nu prøvet i en fjerde afspiller (og af lidt nyrere dato) og der kører den fint. Men alle nye modeller af dvd afspillere kan da læse DVD+R ikke ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 12:39 #5
Nej, langt fra alle DVD afspillere kan afspille DVD+R, men de fleste nye kan.
DVD-R understøttes af langt flere afspillere - også ældre.

Du kan søge på din DVD afspillere her, og se hvad den understøtter....
http://www.videohelp.com/dvdplayers
Avatar billede montrutti Nybegynder
23. juni 2004 - 13:25 #6
Jeg er nu blevet den smule klogere. Er lige begyndt at brænde dvdér og mangler derfor erfaring. Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 13:36 #7
any time.... :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
17. juli 2004 - 17:05 #8
Skulle vi prøve at få lukket her :-)
Avatar billede gatten Nybegynder
07. maj 2006 - 12:25 #9
jeg har lige købt dem her: http://www.download.com/AVS-DVD-Player/3000-7970_4-10528302.html?tag=lst-3-3

så hvis du skal til at lave mange dvd'er kan det anbefales ;)