Avatar billede xion Nybegynder
05. oktober 1999 - 11:09 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

File Share Monitor Tool

Jeg leder efter et tool der kan fortælle mig hvor meget plads der er på nogle server shares.

Iøjeblikket går jeg ind på hver enkelt mappe på mine shares og ser hvor mange MB der ligger.

Please help
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 1999 - 11:41 #1
Jeg kender ikke umiddelbart til et sådan program, men hvis du går ind på tucows eller winfiles, er jeg sikker på at du kan finde et sådan program.
På disse sites er der en søge funktion så du kan søge efter lige netop det program du søger, hvis dette ikke virker er der forskellige kategorier man kan gå ind i, du skal nok ind i internet eller netværk.
Avatar billede lowrider Nybegynder
01. november 1999 - 11:47 #2
Map de drev på vil se, hvor meget plads der er på og find derefter et lille program, der kan se hvor meget plads, der er på dine drev. Så skulle det også "måle" på netværksdrevene.
Avatar billede flensburg Nybegynder
01. november 1999 - 12:21 #3
Følge shareware program burde være lige det du leder efter:

SizeWatch

http://www.ahc.dk/share.htm
Avatar billede xion Nybegynder
01. november 1999 - 12:36 #4
Jeg prøver den lige...
Avatar billede flensburg Nybegynder
03. november 1999 - 21:40 #5
Hva.. Xion var det hvad du ledte efter ?
Avatar billede zixiz Nybegynder
22. november 1999 - 07:55 #6
Prøv DiskState 2.00a... jeg mener du kan finde den på http://sunsite.auc.dk/tucows
Avatar billede xion Nybegynder
29. april 2000 - 17:29 #7
Har fundet et tool der hedder TreeSize, kanon freeware tool.