Avatar billede krukken Juniormester
22. juni 2004 - 17:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Flash til hjemmeside - som viser at side loades

Jeg står og mangler en flash applikation. Den skal bruges til at vise brugeren at han logges indpå en hjemmeside. Den må meget gerne holdes i farverne fra hvid til sort. Også skal det jo nok stå noget med "Loading" eller noget i den stil.

Nogen der kan hjælpe mig.

Det SKAL se proffesionel ud!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
22. juni 2004 - 18:50 #1
http://medlem.jubii.dk/rsnbrg/e_loader.html

Den "virker" ikke.... Skulle den det? altså skal du bruge den i din egen flash som en rigtig preloader?

/rosenberg
Avatar billede krukken Juniormester
22. juni 2004 - 18:53 #2
Nej - det skal være noget mere avanceret end det.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
22. juni 2004 - 19:13 #3
? Skal den virke

Forklar

Jeg kan sagten lave en der virker...
Avatar billede krukken Juniormester
22. juni 2004 - 19:29 #4
Sorry - jeg misforstod dig. Nej, den behøver ikke at virke. Den skal kører i ca. 2 sec, også skal der redirectes til en anden side.
Avatar billede mobiscope Nybegynder
23. juni 2004 - 10:54 #5
@rosenberg
Jeg kunne godt tænke mig en som virker, kan du ikke kontakte mig på jelle@mobiscope.dk så kan jeg fortælle dig hvad den skal forstille, hvis det har interesse.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. juni 2004 - 11:23 #6
krukken > Hvilken side skal den gå til?

mobiscope > Jeg kontakter dig lidt senere ;)

/rosenberg
Avatar billede krukken Juniormester
23. juni 2004 - 11:45 #7
home/index.html

Det må meget gerne passe til en sort baggrund!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. juni 2004 - 23:14 #8
Jeg skal be' om hele url'en...
Avatar billede krukken Juniormester
23. juni 2004 - 23:23 #9
Den har jeg ikke endnu - men det behøver vel heller ikke at være en absolut adresse? Er det ikke nok at du ved at den skal redicte ind til bibliokket home og til index.html?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. juni 2004 - 23:34 #10
Kommer den til at ligge i en i frame ?
Avatar billede krukken Juniormester
23. juni 2004 - 23:39 #11
nope - den skal ligge på en´ side. Bruger bliver sendt til denne siden efter forsiden - også er det meningen at der efter 2 sec skal redirects til selve hjemmesiden! Og jeg bruger ikke frames - det hele er lavet i strict XHTML 1.1:-)
Avatar billede krukken Juniormester
27. juni 2004 - 14:48 #12
Er det ved at være klart? Hvis du kan nå at lave det om - ville det være fint bare at redirecte til index.html - altså i det samme bibliotek!
Avatar billede krukken Juniormester
03. juli 2004 - 16:39 #13
Bliver det til noget?
Avatar billede krukken Juniormester
26. juli 2004 - 13:46 #14
Bliver lukket nu - men tak for ingenting rosenberg. Jeg ved sku at jeg ikke kan regne med dig en anden gang!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. juli 2004 - 13:48 #15
ups det undskylder jeg... der var noget jeg havde glemt...! skriv evt til mig på msn: jacob@frontvision.dk i aften så sender jeg den til dig ;)