Avatar billede me26 Nybegynder
22. juni 2004 - 12:04 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

indstilling af F9 og F10

Hmm købte en brugt ibook G3 , for et par uger siden og er meget glad for den , men besluttede mig til at formater / inlæse styresystem igen , da der var ca 6 Gb HD jeg ikke viste hvad var  og det er lykkeds ganske godt , den er også holdt op med at fejlmelde når jeg lukker diverse pog.  men da jeg købte den virkede F9 og F10 med funktioner der gjorde at jeg kunne fx trykke på F9 og så delte alle de pog. jeg havde gang i sig ud på skrivebordet så jeg med musen kunne make hvilket pog. jeg ville arbejde med og så var det der kom øverst og F10 lage alle de igangværende pog. væk så mit skrivebord var overskuligt håber der en en der kan hjælpe mig på vej med dette
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. juni 2004 - 12:50 #1
Der er en funktion under systemindstillinger der hedder "exposé". Jeg kan ikke huske om det er under skærmindstillingerne, eller tastatur...
Avatar billede styxx Nybegynder
22. juni 2004 - 17:46 #2
Hvilken version af OS X har du installeret?
Exposé med den funktionalitet du beskriver findes nemlig kun i 10.3.x og senere.
Avatar billede me26 Nybegynder
22. juni 2004 - 18:08 #3
det er os x 10.2.8 kan man opdater dette eller skal ud og ud og (købe) nyt system ???? i kan dele pointne da i jo på hver jeres måde har svaret mig.....
Avatar billede styxx Nybegynder
22. juni 2004 - 18:15 #4
Det er desværre en købe ting...
Avatar billede me26 Nybegynder
22. juni 2004 - 18:20 #5
hmm øv ... vidste jeg ikke skulle havde slettet hd uden hjælp fra en der kendte til mac .............. jeg mestede også  nogle skrive pro. og billed redigering programmer  men tak for svaret
Avatar billede me26 Nybegynder
25. juli 2004 - 02:41 #6
juhuuuuuu så har jeg købt 10.3.4  det er meget sejere end 10.2 kan varmt anbefales  (og efter 2 md med mac vil jeg ikke eje en pc igen )