Avatar billede effo Nybegynder
22. juni 2004 - 10:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tekstbox kan ikke få fat i tabel

Kære eksperter,
Efter jeg har oprettet en Form, (og brugt en masse tid på at designe buttons til forskellige andre forms osv.) kan jeg ikke, hvis jeg gerne vil add'e en ny tekstbox få fat i en tabel.
Dér hvor man skal vælge controlSource, er der tomt.

Hvis man kører wizarden vælger man hvilke tabeller formen skal indeholde, men...man må da kunne tilføje efterfølgende?
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. juni 2004 - 10:43 #1
højreklik på menuen i toppen, og vælg: "værktøjskasse"
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. juni 2004 - 10:45 #2
ahh... my bad... tror jeg misforstod spørgsmålet..
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. juni 2004 - 10:47 #3
først skal du se egenskaberne for formen. dette gør du ved at klikke i venstre hjørne af formen, lige hvor linialerne rammer hinanden... Her højreklikker du og vælger egenskaber. Under fanebaldet "Data" vælger du under "postkilde" den tabel du ønsker at basere din form på...
Avatar billede effo Nybegynder
22. juni 2004 - 10:53 #4
Tark ;o) Så kører det ;o)
Avatar billede effo Nybegynder
22. juni 2004 - 10:53 #5
og så hurtigt!!! Super!