Avatar billede tbendiksen Nybegynder
21. juni 2004 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.NET Framework

Jeg prøver at installere et program, men fåer at vide at jeg mangler .NET Framework Version 1.1.4322. Efter at have downloaded verion 1.1. fra Microsofts sider, samt opdateret min xp med de nyeste service pakker, får jeg stadig den samme besked. Jeg finder dog ikke en version 1.1.4322 på Microsofts download sider....
Avatar billede powernodes Nybegynder
21. juni 2004 - 15:21 #1
windows update burde give dig alle de opdateringer du behøver, også hotfixes til frameworket.
Avatar billede cp1 Nybegynder
21. juni 2004 - 15:33 #2
herfra http://msdn.microsoft.com/netframework/technologyinfo/redist/default.aspx , har du forskellige mulighedder for at hente den, men som powernodes skriver burde du ku få den fra windows update
Avatar billede sor1dk Nybegynder
24. november 2006 - 19:43 #3
Ok det er flere år siden du har spurgt, her er et svar:
Jeg har lige haft det samme problem.
Løste det ved at afinstallere .net framework 2.
Genstarte og installere .net framework 1.1 dansk (.net framework11.exe)fra MS DK. pga. dansk winXP
Installerede programmet (abrviewer)
Afstallerede 1.1.
genstarte.
Installerede .net framework 2.
abrviewer fungerer fint under .net 2

OBS du kan få problemer med prog, der behøver .net 2 for at fungere, så overvej først.
Søren