Avatar billede hallelujah Nybegynder
21. juni 2004 - 14:28 Der er 1 løsning

Fejl efter installation af Mdk10 Discovery

Jeg har problemer efter jeg har installeret mdk10 Dicovery.

Det første jeg støder på er skrifttypen. D e n  s e r  n o g e n l u n d e  s å d a n  h e r  u d, både på skrivebordet, i menuen, i velkomst vinduet osv. Jeg kan godt ændre den til en anden skrifttype inde i KDE kontrollen, men når jeg har prøvet MandrakeMove 10 så er skrifttypen helt normal og jeg behøver ikke ændre den.

Den anden ting er at efter installationen har den åbenbart ikke automatisk fundet min internetforbindelse. Det kan jeg så heller ikke forstå for det gik også strygende med MandrakeMove hvor jeg kunne gå på nettet med det samme.

Jeg ville så prøve at gå ind og kigge i MandrakeLinux Control Center, men den er ikke til at finde. Der er dog et link til den fra velkomst-billedet/teksten, men der siger den at den ikke kan finde programmet. Jeg tænkte at det nok var fordi jeg ikke var root (dog virker Mdklinux control center fint i MandrakeMove), men da jeg skulle starte konsollen så siger den det samme med at den heller ikke kan finde den. Startmenuen er MEGET lille dvs. der er næsten ingen programmer. Og jeg synes ikke jeg har haft mulighed for at vælge til eller fra i selve installationen.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig!
Avatar billede hallelujah Nybegynder
05. juli 2005 - 13:22 #1
lukket