Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
21. juni 2004 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

iRiver h120 vs. ipod'en

Jeg ville høre om der er nogle som kan vejlede mig i købet af en ny mp3-afspiller. Jeg har overvejet iRivers h120 eller ipod'en evt den nye ipod mini. Er der nogle som har erfaring med nogle af disse afspillere. Hvordan er de i forhold til hinanden og hvilken kan i anbefale?
Avatar billede ferdinand.k Mester
21. juni 2004 - 14:00 #1
Jeg kan klart anbefale iPod'en. Jeg har ikke prøvet mini'en da den ikke er kommet frem endnu, men jeg ser frem til det! Ipod'en virker helt perfekt i samspil med enten pc, eller mac'en. Rent kvalitetsmæssigt virker ipod'en rigtig lækker at arbejde med. Der er virkelig arbejdet med detaljerne. Det er klart den fedeste afspiller på markedet. Gå evt ned i fona / electriccity eller lign og leg lidt med den inden du køber den...
Avatar billede ladyhawke Novice
21. juni 2004 - 14:41 #2
jeg har ikke selv en af de 2 maskiner, men dem jeg kender til sværger til Ipod'en. Det flotte design og en rigtig god kvalitet og nu kan du jo sagtens benytte Ipod sammen med PC
Avatar billede ladyhawke Novice
21. juni 2004 - 14:59 #3
Jeg har en bekendt som har haft en Ipod siden før den kunne anvendes til PC og han vil ikke have nogen anden MP3 afspiller, der har heller ikke været reparationer eller problemer med den...
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
21. juni 2004 - 22:09 #4
Jeg har læst mig til at mange siger at iRiver har bedre lyd kvalitet. Skyldes det mere de medfølgende ørehøjtaler?