Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juni 2004 - 12:49 Der er 5 kommentarer

Hej.. X800XT, X800Pro, 9800Pro, 9800XT Eller 6800U

Hej.. Jeg har et spørgsmål.. Hvorfor et grafikkort skal jeg købe af disse: X800XT, X800Pro, 9800Pro, 9800XT Eller 6800U... Ved at kun 6800U har Pixel Shader 3.0 understøttelse men er det så vigtigt?? her er min Pc config:

Intel Pentium 2.4 Processor
Windows XP
Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
512MB DDR RAM
GeForce 4 MX 440 64 MB (Det her er vel lige meget)
300 Watt Powersupply(Jeg skal have en ny)
Vibrant 17' Skærm
2x80 Gigabytes harddisk

Så hvilket 1 skal jeg vælge og kan min Processor egentlig følge med dem?? For så skal jeg jo også have en ny processor.. Nå men.. Hjælp
Avatar billede zkyhn Nybegynder
21. juni 2004 - 13:58 #1
Du skal helt klart købe Radeon X800XT. Det kort er det absolut hurtigeste kort på markedet.
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juni 2004 - 14:01 #2
Ja.. Ved jeg godt.. Men det har ik Pixel Shader 3.0 Understøttelse.. Og det kommer snart til de fleste spil.. Og dem inde på steampowered siger at min pc ik kan klare det...

For at citere: "You will bottleneck with that P4 regardless, words of warning :)" Præcist hvad han sagde.. -__-*
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juni 2004 - 14:12 #3
Det er jo ik for at brokke over din beslutning men hvis min processor ik kan klare det og jeg køber det sidder jeg med et overgodt grafikkort som min comp ik kan følge med.. så vil lige være sikker.. skal jeg købe en ny processor for at være sikker?
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. juni 2004 - 18:42 #4
Kom nu.... Hjælp mig..
Avatar billede lassevang Nybegynder
22. juni 2004 - 13:04 #5
Er der ingen der vil have 60 point..?? zkyhn er jo den eneste der har svaret men skal vide om min comp kan køre det..