Avatar billede tullemor Nybegynder
21. juni 2004 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning til email

Hejsa.
Jeg sidder her med et problem. Jeg skal sende en email ud til ca. 150 personer. Emailen skal indeholde navn, et brugernavn og et password. Dette betyder at der skal laves brevfletning men til forskellige email-adresser.

Problemet er at sidst jeg brugte "Funktioner: Brevfletning: Guiden brevfletning: Email" så kom der ikke noget "Subject" på min udsendte mail - og det er altså ikke særligt fedt.

Et andet spørgsmål er: Jeg bruger to forskellige email-adresser og vil meget gerne kunne vælge hvilken af disse der skal stå som afsender. Kan man på en eller anden måde gøre dette - og hvordan gøres dette?

Jeg bruger Word2002 og Windows XP Pro.

Med venlig hilsen
Tullemor
Avatar billede biketrade Nybegynder
01. juli 2004 - 13:38 #1
Dit fletteproblem kan jeg ikke løse. Men hvis du laver en list i excel burde det kunne lade sig gøre.

Det andet problem kan løses på flere måde.
Du kan vælge den mail-box du ønsker skal stå som afsender som standard mail. se funktioner-emailkonti-klik på næste-higlight den mailbox du vil bruge som standard.

Du kan også, når du har klikket på ny mail, vælge hvilken konto der skal anvendes som afsender.
Avatar billede tullemor Nybegynder
05. juli 2004 - 21:07 #2
OK. Jeg har selv fundet ud af at flette (med subject). Jeg ønsker imidlertid ikke at ændre på min standardmailadresse og Word tillader (vist) ikke at jeg ændrer mailadressen på en flettet mail når jeg bruger "brevfletning" så det ser ud til at jeg "må leve" med at det er min standard-mailadresse som fremtræder - No worries...

Drop evt. et svar så jeg kan give dig points og lukke spørgsmålet!
Avatar billede tullemor Nybegynder
14. marts 2005 - 15:23 #3
Jeg lukker lige dette spørgsmål