Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2004 - 10:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Headset på PC'en

Hej!

Ved i om et BT headset bruges på en PCer når man har et BT adapter. Skal der en spec. software til ? eller vil windows bare finde den som et extra lydkort?

/G
Avatar billede x-spurven Nybegynder
21. juni 2004 - 18:32 #1
På min bærbare HP med XP HE fungeren mit bluetoothheadset med den bluetooth port der sidder i maskinen, jeg har ikke installeret yderligere drivere eller programmer.
prøv dig frem
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2004 - 22:57 #2
Okay det lyder godt, men jeg ville lige høre får jeg giver 1000 kr for at prøve mig frem ;)

Mangler at komme med et svar :)

/G
Avatar billede x-spurven Nybegynder
22. juni 2004 - 00:35 #3
Det burde fungere.. det gør det hos mig/joachim