Avatar billede auc Nybegynder
21. juni 2004 - 10:25 Der er 8 kommentarer

Sp2 RC2 til win xp kan ikke finde driver

jeg har et problem i sp2 rc2 til win xp bliver driveren til nvidia grafikkort opdateret til en der hedder nvidia 5673
hvor  f..... i osv, downloader man denne driver og hvorfor opdaterer microsoft en driver som de ikke selv har på deres driver download side. :(
Avatar billede kalb Nybegynder
21. juni 2004 - 10:32 #1
Det er et godt spørgsmål.
Har du prøvet at sende dem en mail om hvorfor?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
21. juni 2004 - 10:36 #2
Jeg ved ikke óm jeg har forstået dit spg rigtigt men;
windows update scanner din pc igemmen og finder en nyere driver til dit gfx kort. Hvis ikke du vil have den nyeste driver så kan du jo bare vælge den fra.
Avatar billede cp1 Nybegynder
21. juni 2004 - 10:37 #3
den sidste officielle fra nvidia er 56.72 , her er et par sites med beta drivere hvis du ka bruge det,ka ikke finde 56.73 nogen steder...
http://download.guru3d.com/detonator/
http://www.3dchipset.com/drivers/beta/nvidia/nt5/index.php
Avatar billede kalb Nybegynder
21. juni 2004 - 10:57 #5
Sorry. Total kiks- Det var kun 72'ern. Og den har du fået fra cp1
Avatar billede auc Nybegynder
21. juni 2004 - 11:53 #6
det er mærkligt, jeg har skrevet til microsoft og har intet svar fådet, og ligemeget
hvor jeg søger kommer jeg kun til 5672, jeg kan bare ikke forstå at nvidia ikke har den og hvor har microsoft den fra ???
Avatar billede cp1 Nybegynder
21. juni 2004 - 12:12 #7
det lyder som en pre-release der kun følger med sp2 rc2... er det fordi den er meget bedre du gerne vil ha den ned seperat ?
Avatar billede auc Nybegynder
21. juni 2004 - 17:49 #8
nej det er fordi der mangler alle instillinges mulighederne som er med hvis du eks: downloader en fra nvidia hjemmeside.