Avatar billede jdc Nybegynder
20. februar 2001 - 06:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

spil

er der nogen der kender cd-keyen til spillet half-life håber der er nogen der svare igen jeg skal bruge den i dag hilsen jdc
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. februar 2001 - 08:13 #1
Du kan da godt få et svar, men det bliver uden key for den slags hører ikke til herinde.

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. februar 2001 - 08:14 #2
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede eom_bruno Nybegynder
20. februar 2001 - 08:59 #3
Du kan downloade noge CD-Key generater, eller se bag på en orginal cd
Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 11:18 #4
1234-5678-9012 ej vel.... du kan gå ned i din nærmeste pc-spil butik og købe det for mellem 150 og 400kr...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. februar 2001 - 11:22 #5
Som cc2000 siger. Key\'en får du fra original emballagen. Og det er jo fair nok.

Så ud og køb spillet. Bruger du tid på spillet, er det jo pengene værd :)

Avatar billede vuffe Nybegynder
20. februar 2001 - 11:51 #6
Hvad nu hvis manden har smidt sin CD-key væk, mén har købt det originale spil, så er det vel lovligt at hente en fra nettet?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. februar 2001 - 11:54 #7
nej

I så fald kontakter man producenten, og oplyser serienummer der står på CD\'en :)

Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 12:35 #8
nemlig... man må ALDRIG bruge en cd-key man ikke har fået fra producenten...
Avatar billede 2my Nybegynder
12. marts 2001 - 22:15 #9
du ka\' ikke få en cd-key ... Hvis du får den fra en person , så kan vedkommende ikke komme på jo ... Key\'en gælder kun til én cd ...
Avatar billede jdc Nybegynder
10. august 2001 - 16:30 #10
hmmmm hmmm