Avatar billede alizweb Nybegynder
20. juni 2004 - 18:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

INtternettet ryger

Når jeg sidder og surfer, ryger mit internet, og jeg bliver nød til at gå ind og hive stikket ud af mit cable modem (har WebSpeed 512/128).
Der kan gå lang tid mellem at det stopper (flere timer) eller kort tid(har prøvet 30 sekunder mellem hvert stop).
Det er ret irriterende i længden, da modemet står i nabo værelset.

Ville blive glad hvis der var nogle der kunne hjælpe mig.

Min konfiguration:
PC 1 (Mine forældres):
-Gammel Skumpaq Presario 400 mhz.
-Win 98.
PC 2(min)
-AMD xp 1800+
-Med Win XP Home, opdateret.

De to PC'er og modemet er forbundet via en switch.

på forhånd tak.
Rasmus LC
Avatar billede bredker Nybegynder
20. juni 2004 - 18:43 #1
er det kun din , eller begge maskiner
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. juni 2004 - 18:43 #2
Øhm... Ved ikke, mine forældres computer er gået i stykker så jeg kan ikke se det...
Og jeg har ikke haft tid endnu til at lave den.
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. juni 2004 - 19:00 #3
Please hjælp mig :-/
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. juni 2004 - 19:30 #4
Ja... Det er noget begge computere gør... PÅ samme tid.
Avatar billede lokum Nybegynder
21. juni 2004 - 11:12 #5
Prøv at køle det ned. Hvis dit internet ryger, kan det tyde på at det måske bryder i brand?! Undersøg evt. hvor røgen kommer fra ved at puste på kablerne. ((o;
Avatar billede kewl Nybegynder
06. juli 2004 - 14:48 #6
Jeg har samme problem med TDC webspeed, jeg bruger en Motorola 4200E som modem, men den har det med at gå med konstant, har udskiftet ALT på nær modemet, som TDC ikke vil udskifte, de siger at deres målinger er ok.
Avatar billede alizweb Nybegynder
16. september 2004 - 17:35 #7
Der var en lodning ude i boksen ude på vejen, der var halvdød og derfor stod og hoppede lidt af og på hele tiden.
Den er nu skiftet og alt køre fint.

Mvh. Rasmus
Avatar billede graahede Nybegynder
09. oktober 2004 - 22:09 #8
jeg havde samme problem med med min computer også med en amd det var netkortet der sidder på bund kortet .jeg har nu sat et nyt netkort i og har ingen problemer . det jeg gjorde når jeg havde problemer med forbindelsen var at jeg gik ind og deativeret netforbindelsen  og laver en rep. via xp så virkede det ca 1 time så jeg vil foreslå at du evt køber et nyt netkort. tdc sagde også til mig  at min forbindelse var ok hvilket var korrekt