Avatar billede cl0 Nybegynder
20. juni 2004 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Hijackthis log hjælp!

Hey Ekperter. Her får lidt siden begynde min computer helt vildt. Og det tog flere minuter bare at åvne et alm. Windows vindue. Og så så jeg at min CPU-brug lå på 93% uden at jeg egentligt kørte noget vildt. En der vil se om jeg er ramt af noget eller andet i den stil?

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton Antivirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton Antivirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton Antivirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\MMTray.exe
C:\WINDOWS\System32\MMTray2k.exe
C:\WINDOWS\System32\MMTrayLSI.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\programmer\steam\steam.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Ares\Ares.exe
C:\Program Files\ASUS\Probe\ASUSPROB.EXE
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Winamp\winamp.exe
C:\Documents and Settings\Claus Hansen\Desktop\Hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.xplayn.com/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Antivirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Antivirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Program Files\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "C:\Program Files\PC-cillin 2002\pccguide.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCCClient.exe] "C:\Program Files\PC-cillin 2002\PCCClient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Pop3trap.exe] "C:\Program Files\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] MMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray2K] MMTray2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTrayLSI] MMTrayLSI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~2\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Tweak UI] RUNDLL32.EXE TWEAKUI.CPL,TweakMeUp
O4 - HKLM\..\Run: [Winamp 5] C:\Programmer\Winamp\winamp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Program Files\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38126.5703009259
O16 - DPF: {C2FCEF52-ACE9-11D3-BEBD-00105AA9B6AE} (Symantec RuFSI Registry Information Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/Flash/swflash.cab
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juni 2004 - 18:32 #1
http://www.eksperten.dk/spm/511822
http://www.eksperten.dk/spm/511890
Hvorfor den samme log tre gange?
Og med to brugere?
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juni 2004 - 18:51 #2
http://www.eksperten.dk/spm/511822 - C:\Documents and Settings\Claus Hansen\Desktop\HijackThis.exe
http://www.eksperten.dk/spm/511855 - C:\Documents and Settings\Claus Hansen\Desktop\Hijackthis\HijackThis.exe
http://www.eksperten.dk/spm/511890 - C:\Documents and Settings\Claus Hansen\Desktop\Hijackthis\HijackThis.exe