Avatar billede erlandsen Seniormester
20. juni 2004 - 14:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

c5 v 1.80 åbne kreditorposter

Hvordan ser jeg hvilke kreditor poster der var åbne pr. 31/12-03 (ej udlignet).

Mvh Johnny
Avatar billede lcl Nybegynder
20. juni 2004 - 16:05 #1
Kreditor/periodisk/åbenpostredigering, de sortmarkerede er lukkede
Avatar billede erlandsen Seniormester
20. juni 2004 - 18:23 #2
så vidt jeg kan se er det åbne poster pr. d.d.?
Avatar billede lcl Nybegynder
20. juni 2004 - 18:33 #3
Hej Johnny
Du kan skrive en liste ud :
Kreditor/rap/periodisk/kontospec
Ved "kreditorposteringer skal der være et felt under "afgrænsning"
der hedder "åben".
Er feltet der ikke kan du sætte det ind med F2 og så skrive "ja" i
feltet, så får du alle dine åbne poster ud.
Avatar billede mariaf Juniormester
20. juni 2004 - 21:55 #4
Det kan du ikke. Du kan kun se hvilke poster der er åbne/lukkede d.d.
Et cowboytrick kan være at kigge på SidstRettet, som jo nødvendigvis må være den dag, recorden sidst er "pillet i", hvilket kan være den dag, den er ændret fra "åben" til "lukket" - der kan dog sagtens være sket ting og sager, der gør at den ikke holder helt.
Avatar billede dma Nybegynder
24. juni 2004 - 10:45 #5
Du bliver nødt til at involvere tabellen KrePostUdlign, som indeholder udligningerne til den enkelte post.

MEN - det kræver programmering. Kan du det?
Avatar billede erlandsen Seniormester
07. juli 2004 - 22:56 #6
nej desværre kan jeg ikke programmere - så det ser lidt håbløst ud...
Avatar billede erlandsen Seniormester
19. juli 2004 - 23:47 #7
ingen løsning