Avatar billede joe_black Nybegynder
20. juni 2004 - 13:48 Der er 9 kommentarer

XP og Nokia 3200

Hej alle

Jeg prøver desperat at få min Nokia 3200 til at snakke med min XP via IrDa, men uden held.

PC'en registrerer intet, når jeg aktiverer infrarød på telefonen (har også prøvet med min 6310).

Har nogen en god idé ?
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2004 - 14:06 #1
Har du installeret Nokia's Communication Suite?
Avatar billede joe_black Nybegynder
20. juni 2004 - 14:15 #2
Nej, kun hvis den er en del af PC Suite
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2004 - 14:18 #3
Ja det var det jeg mente. Det der følger med på en CD :)

Er IrDa sat op på din PC? Er der et ikon inde i Kontrolpanelet?
Avatar billede joe_black Nybegynder
20. juni 2004 - 14:22 #4
Nej, jeg har ikke et ikon i kontrolpanelet.

Kun i system|hardware|enhedshåndtering
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2004 - 14:36 #5
Prøv at slette irda inde i enhedshåndtering, og gå til kotrolpanel > Tilføj hardware. Lad den selv søge efter ny hardware, sådan fik jeg det til at virke på min bærbare.
Avatar billede joe_black Nybegynder
20. juni 2004 - 14:54 #6
Er gjort. Uden held.
21. juni 2004 - 20:44 #7
Det kan skyldes, at din IrDa står til forkert transceiver type.
vælg advanced under irport i enhedshåndtering, og skift transceiver type.
prøv dig frem. Husk at sætte begge porte, hvis der er 2 (A og B Port)
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
19. juli 2004 - 19:05 #8
prøv at sætte hastigheden ned på din IR på computeren...
det gør du i endedshåntering, der vælger du din IR forbindelse og højer klikker. og trykker på enskaber og sætter hastigheden ned til 115.200 det skulle gerne virke...
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2004 - 08:45 #9
LUKKETID?