Avatar billede mixe Nybegynder
20. juni 2004 - 12:46 Der er 6 kommentarer

Boot hver gang pc starter

hej eksperter... hver gang jeg starter mine forældres pc tror den at den vil reinstalle xp... og nu hvor jeg reinstallede xp sagde den at den skulle restarte... men så kom den op igen med boot lort...... hvordan kan jeg stoppe det?!?!?!
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juni 2004 - 12:47 #1
Starter installationen forfra?
Pil skiven ud af drevet, så kan den ikke boote på den.
Avatar billede mixe Nybegynder
20. juni 2004 - 12:48 #2
altså efter install siger den restart... OK... efter det starter den op og vil FUCKING BOOTE IGEN...
Avatar billede mixe Nybegynder
20. juni 2004 - 12:49 #3
min egen pc tror også den vil boote hele tiden men den kan starte op
Avatar billede mixe Nybegynder
20. juni 2004 - 12:56 #4
når jeg tar cd´en ud siger den boot ati cd not found sådan ca.. please insert a boot disk or system disk... og det bliver dne ved med
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juni 2004 - 13:01 #5
Tjek i BIOS om den kun kan boote fra CDR, skift evt first boot device til harddisk.
Avatar billede mixe Nybegynder
20. juni 2004 - 13:02 #6
hmm ok