Avatar billede jen5en Nybegynder
19. juni 2004 - 18:51 Der er 5 kommentarer

Hvem kan lave Frihedsgudinden?

Er der nogle der kan lave frihedsgudinden i ler eller mikadopinde? Jeg har prøvet, men det hele falder sammen efter 36 m. Rugskind kan også bruges, men det er dyrt pr. meter, så træ eller græsk grovkogleler vil være perfekt.
Avatar billede cdc Novice
19. juni 2004 - 19:00 #1
nu ved jeg ikke om de 36 m er meter eller minutter, tror det sidste...Men har du lavet et skellet i ståltråd, evnt hønsenet også

/cdc
Avatar billede punk_fm Nybegynder
19. juni 2004 - 19:20 #2
haha! lol cdc... 36 meter :P
Avatar billede Slater Ekspert
19. juni 2004 - 19:21 #3
cdc -> du er coadmin, ik'? - prøv lige at se på jen5en's (i skrivende stund) 4 spørgsmål, som alle omhandler totalt latterlige emner... og ingen svar.

en tier på han kun er oprettet fordi han keder sig ekstremt, og vil genere nogle uskyldige eksperter :P
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juli 2004 - 21:41 #4
Jeg vil godt gi den et skud jen5en!
men du bliver nød til at sende mig nogle grankogler så
jeg ser ikke så godt så jeg skulle nødigt komme til at plukke de forkerte.
en græsk grankogle er vel ca 25cm lang
og der går vel godt og vel 40 af dem til omkredsen så det bliver 40x144 =5760 kogler
så hvis du sender mig 6000 (der skal være lidt til flammen og det løse) så gir jeg den et bud i weekenden.

hva' si'r du te 'ed?
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. juli 2004 - 10:04 #5
bliver det til noget jen5en ???