Avatar billede cozey Nybegynder
19. juni 2004 - 17:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ideal webbureau søger php-programmør.

God aften.

Jeg arbejder iøjeblikket på at få mit enkeltmandsfirma op at køre, og har for længst indset at mine evner som programmør ikke er noget jeg kan byde eventuelle kunder.

Derfor søger jeg en programmør, som vil være tilknyttet firmaet som fast freelancer, og stå for programmeringen (dog "kun" serverside-sproget), af kommende jobs (og Ideals egen side)

Programmeringssproget er php (har allerede en asp-programmør i keysersoze).

Du skal være:
1) En dygtig programmør på alle punkter, især sikkerhed, da det er en af punkterne som jeg lægger meget vægt på.

2) Parat til at tage fat når det er krævet, og ikke udskyde et stykke arbejde fordi der er Melrose Place i fjernsynet.

3) Istand til at fremvise et par referencer.

4) initiativrig -og gerne selv være med til at skaffe kunder.

-Jeg forestiller mig at du vil blive tilknyttet firmaet som freelancer (naturligvis med en god del af overskuddet), da vi på den måde slipper for at udforme en interessentskabs-kontrakt.

Jeg har erhvervet domænet www.webudvikling.com -og er iøjeblikket igang med at lægge sidste hånd på designet, som kan ses her:
http://www.ideal.1go.dk/ ...
Du vil også komme til at stå for programmeringen af en admin-side til Ideals egen side, og her ser jeg helst at du er i stand til at gå igang så hurtigt så muligt. Dette stykke arbejde vil være uden løn, da lønnen jo i sig selv kommer sammen med kunderne

Jeg er bosat i centrum af KBH. -og har ofte fået ros for mine talegaver, og jeg vil derfor selv opsøge firmaer, og forhåbentlig på denne måde kunne skaffe os kunder.

Men da alle jo skal starte et sted vil jobs også kunne ske via formidling gennem eksempelvis Eksperten.dk. (Her vil det også være dit job at holde øje).

Jeg er godt klar over at branchen "har ondt", og netop derfor er det vigtigt at vi skiller os ud, og bl.a. kan lægge stor vægt på sikkerhed (dine evner).

Om mig selv kan jeg sige at jeg er 20 år og netop har afsluttet en HF-uddannelse fra "Næstved Gymnasium". Jeg har beskæftiget mig med design/HTML i et par år nu.

Procenter mv. kan vi snakke om over mail/ICQ/MSN/telefon, da det ikke vedkommer alle ekspertens brugere.

Jeg ønsker kun seriøse henvendelser. -og ingen "Tag dig sammen vi har alle prøvet BLA BLA BLA".

Jeg har i forevejen sikret mig et samarbejde med et "reklame"-bureau, som bl.a. vil stå for søgemaskineoptimering (addvisors.dk ), samt har jeg sørget for et samarbejde med et trykkeri, som "gratis" trykker flyers, brevpapir, visitkort mm.

Ud fra ovenstående informarmationer er jeg fuld af fortrøstning, og overbevist om at Ideal på sigt vil blive en af landets største webbureauer, spørgsmålet er om du deler den mening, og er interesseret i at være med!?

Derudover er der blot tilbage at sige, at jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Daniel Beldring, Ideal Webbureau.

PS. Skriv herinde eller drop mig en mail på webudvikling@sol.dk
Avatar billede saucer Nybegynder
19. juni 2004 - 17:48 #1
Hvad er timeløn hos dig ?
Avatar billede cozey Nybegynder
19. juni 2004 - 18:10 #2
Jeg citerer lige mig selv:
"Procenter mv. kan vi snakke om over mail/ICQ/MSN/telefon, da det ikke vedkommer alle ekspertens brugere."

Men jeg regner ikke med at give en bestemt timeløn. ... jeg regner med at vi sammen aftaler en pris, som vi kan præsentere overfor kunden. ... derfor vil du selv have indflydelse på hvad din pris er... så længe den er rimelig... dette vil selvfølgelig også have indflydelse på hevm jeg vælger.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. juni 2004 - 18:28 #3
Troede du havde fundet en ?
Avatar billede cozey Nybegynder
19. juni 2004 - 18:37 #4
Tidligere var det exp, men personlige ting gjorde at han ikke havde tid/kunne stå for det alligevel.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. juni 2004 - 18:54 #5
Ok... men jeg er da interreseret... skriver lige en mail til dig med nogle ting jeg har lavet.
Avatar billede cozey Nybegynder
19. juni 2004 - 20:46 #6
Ok... ser frem til det.
Avatar billede cozey Nybegynder
20. juni 2004 - 14:10 #7
Der er ikke så stor en feedback som der plejer herinde :)
Avatar billede mundlort Nybegynder
20. juni 2004 - 15:14 #8
Har sendt mail
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 02:32 #9
Jeg har netop sendt en e-mail til dig :)
Avatar billede cozey Nybegynder
07. juli 2004 - 23:02 #10
'