Avatar billede zorak Nybegynder
19. juni 2004 - 15:33 Der er 2 kommentarer

Problemer med bærbar..

Hej eksperter...

Jeg har lige købt en Fujitsu-Siemens Amilo D 7850 og har nu nogle problemer med den... Det er Windows XP Home som ligger på den...

1) Er der nogen som har en ide hvorfor at jeg ikke kan højreklikke i startmenuen men godt andre steder? Det ser ud til at den åbner menuen og lukker den igen hurtigt igen..

2) Kan et ATI graffikkort ikke køre OpenGL? Jeg har et ATI Radeon 9200 med 64 mb ram, og Quake 3 skriver bare "GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem" og lukker så..... Jeg har prøvet at hente drivere fra ATI, men den siger bare at der ikke er noget ATI hardware i og stopper installation. Jeg fandt så nogle på Fujitsu-Siemens hjemmeside, men det hjælper ikke på Q3... :(

Håber at I kan hjælpe mig..

Hilsen
Jesper Andersen
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 15:42 #1
Avatar billede zorak Nybegynder
19. juni 2004 - 18:40 #2
Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med spørgsmål nr. 1? Det er nemlig det som irreterer mig mest... :(