Avatar billede mobiscope Nybegynder
19. juni 2004 - 11:25 Der er 5 kommentarer

Info box

Hej,

Jeg har nogle billeder som jeg bruger som menu punkter. Jeg kunne godt tænke mig at der kom en lille forklaring op når man kørte musen over. Det skal ikke være den normale alt men en som kommer frem med det samme, og hvor man måske kan skifte farver mm.

Håber der er nogle der ved hvor jeg kan finde sådan en script.

MVH
Jesper Rasmussen
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
19. juni 2004 - 11:28 #1
Måske lidt a la det de har lavet på trådene, på denne side?

http://rings.icq.com/boards/view_replies/1,,,00.html?msg_id=1292431&parent_id=1292431&topic_id=234104&tid=7287
Avatar billede krydset Nybegynder
19. juni 2004 - 11:32 #2
kan du ikke bare bruge title
eks.
<a href="title.php" title="Her er et link">Link</a>
Avatar billede roenving Novice
19. juni 2004 - 12:12 #3
Måske er det overLib ?-)

http://www.bosrup.com/web/overlib/
Avatar billede mobiscope Nybegynder
22. juni 2004 - 10:24 #4
Det er præcis som skarvenneverdies viser. Jeg mangler bare scriptet til det.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
22. juni 2004 - 11:08 #5
roenving´s forslag (overlib) kan det samme.... scriptet kan tilmed hentes gratis på linket