Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 20:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hotmail i outlook express 6

hvordan er det lige man opretter en hotmail konti i outlook så den kan kigge ud på hotmail.

jeg har set det i outlook engang men kan ikke huske hvor man gør det

evt hvilke pop3 mails kan køre fra outlook
Avatar billede knudgert Nybegynder
18. juni 2004 - 20:37 #1
Hvis du allerede har en Hotmailkonto, så går du bare ind i Funktioner => Indstillinger => Konti => Post => Tilføj og skriver hotmailadressen og så følger guiden.

Har du ikke en, så må du ind på http://www.hotmail.com og oprette den først.

Alle pop 3 skulle da gerne kunne bruges i OE.
Avatar billede ninagm Nybegynder
10. august 2004 - 23:21 #2
Men hvad er det man skal skrive i pop3- og SMTP-felterne?
"Hotmail.com" "mail.hotmail" eller noget lignende?