Avatar billede moviez Nybegynder
18. juni 2004 - 19:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fedt lavet, hvordan

Hej,

Jeg kom forbi den side, og jeg synes faktisk at den er meget fed, den måde han har fået de der videoclip på højreside til at se godt ud (kvaliteten).

Og det tager dog ikke så langtid at loade også er den ved at afspilles ? hvordan importere han AVI filer i flash, og gøre den ikke særlig stor med god kvalitet ?

http://www.badboyonline.com/soul.html
Avatar billede kragekjaer Praktikant
18. juni 2004 - 19:56 #1
søg på flv
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. juni 2004 - 15:00 #2
du skal bruge FMX2004PRO (videoinport/export)
så importerer du filen ind i flash (stage (lav et MC først) eller til Lib.
vælg "edit video first" og hyg dig med Sorensen komprimering og klip løs efter behov:)

very easy :)

(og ja, der er masser info om det her på E)
Avatar billede moviez Nybegynder
05. august 2004 - 11:34 #3
filen bliver 15mb...den er for stor til at ligge på hjemmeside..
Avatar billede moviez Nybegynder
08. august 2004 - 22:32 #4
.