Avatar billede panikspreder Nybegynder
18. juni 2004 - 14:04 Der er 3 kommentarer

Resize af billede! (thumb)

Hejsa!

Jeg er interesseret i at kunne resize et billede i PHP, men thumb'en skal ikke gemmes på serveren som en fil, men kun "spyttes" ud til browseren. Nogen der har et script eller en god ide til hvordan man laver det. På forhånd tak!

(har søgt på Google, men kan ikke finde noget relevant)
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. juni 2004 - 14:28 #1
Du bør kunne klippe og klistre fra denne løsning: http://www.eksperten.dk/spm/506050
Avatar billede googolplex Novice
20. juni 2004 - 07:48 #2
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. september 2005 - 14:47 #3
Lukketid?