Avatar billede goof78 Nybegynder
18. juni 2004 - 12:43 Der er 6 kommentarer

Iexplorer og Msn hopper af.

Hejsa igen.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men her de sidste par dage, har min Internet explorer/MyIE2, og Msn spontant hoppet af. Det er som om nettet ikke er tilgængeligt, men underligt nok kan jeg stadig spille, downloade via. P2P, chatte på Irc, og andre småting. Det virker til det KUN er Ie/Msn der fejler. Når så jeg genstarter virker det hele igen.

AdAware samt Spybot har jeg kørt de nyeste opdateringer af, FireWall/AV er af Nortons nyeste, og jeg har for sjov forsøgt at slå FireWallen fra, uden det hjalp.

Nogle forslag til hvad der kan være galt?

/Jack
Avatar billede pimpz Nybegynder
18. juni 2004 - 12:48 #1
hvad med win update?
Avatar billede goof78 Nybegynder
18. juni 2004 - 12:53 #2
Den er altid fuld opdateret.
Avatar billede boris Mester
18. juni 2004 - 12:59 #3
Messenger har været ustabil i går. Ellers kunne det måske lyde som om din evt. router driller eller du skulle prøve en anden DNS-server?
Avatar billede goof78 Nybegynder
18. juni 2004 - 13:19 #4
Har ikke router, kun kabelmodem, og så en switch. Det underlige er jo så, at den anden pc der er koblet op, ingen problemer har, derfor jeg antager det må være noget på min maskine.
Avatar billede daan Nybegynder
18. juni 2004 - 14:00 #5
Hvilken version af msn messenger kører du med? 6.1 og 6.2 er noget Lort engang imellem.. det kører som det selv har lyst til.. kan somme tider ikke komme på, så jeg kan forsøge 25-30 gange i træk før jeg kommer på.. de nye msn er sku nok kun for folk med Tålmodighed.. det er bare ærgeligt jeg ikke har det..det har så kostet mig 2 tastaturer..
Avatar billede goof78 Nybegynder
18. juni 2004 - 14:13 #6
Jeg bruger 6.2, som på min anden maskine, hvor der intet er galt. Det der undrer mig, er jo at BÅDE Msn, og Ie, hopper af, mens alt det andet virker.