Avatar billede wizaxjb Nybegynder
18. juni 2004 - 11:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fjerne en SimLock på Siemens M55

Hej.

Jeg har en Siemens M55, som jeg gerne vil have fjernet en Sim-Lock på...

Jeg har et Data-kabel (Originalt Siemens fra S55).

Hvordan gør jeg det, hvad mere skal jeg bruge og hvor finder jeg det.

Og nej, jeg vil ikke give 200 kr for at få det gjort.
Avatar billede todoonada Nybegynder
18. juni 2004 - 11:27 #1
Hvis dit 6 måneders abonnement er udløbet så kan du gøre det gratis på Kundeservice -i hvert fald hos Orange.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
18. juni 2004 - 11:28 #2
det er det jo netop ikke ;-)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. juni 2004 - 11:43 #3
http://www.siemens-java.com/download/unlocking/

Her er der flere programmer til formålet. Jeg har hørt bedst om Freia 15 og Siemens M55 Tool.
Men jeg er også ret sikker på at du skal bruge et uoriginalt kabel til at gøre det (det skulle jeg i hvert fald selv med min S55 og M55).
Avatar billede ladyhawke Novice
18. juni 2004 - 13:26 #4
hvis man alligevel skal købe kabler etc. kan det vel ikke betale sig at gøre det selv.... simlock.dk gør det for 150kr., det er lidt billigere hvis der er flere der låses op på samme tid...
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
18. juni 2004 - 13:28 #5
Jeg kigger lige på links osv, når jeg kommer hjem, vender tilbage med resultat...
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
18. juni 2004 - 20:18 #6
desværre virkede ingen af programmerne fra det link :-(

Har du stadig det kabel?
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
23. juni 2004 - 07:24 #7
Lader til at der ikke er noget at gøre.... tak for Jeres tid.
Avatar billede lille_o Nybegynder
07. juli 2004 - 00:39 #8
Hvis du ikke har låst den op endnu, så her jeg et program der kan
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
07. juli 2004 - 08:06 #9
lyder interessant!!! med et Originalt Siemens kabel?
Avatar billede lille_o Nybegynder
07. juli 2004 - 16:19 #10
Jaaaa, et uorginalt kan også bruges.

har du en mail adr. så sender jeg det til dig
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
08. juli 2004 - 08:01 #11
jb4731@hotmail.com
Avatar billede mobilunlock Nybegynder
19. januar 2005 - 23:23 #12
Hej.
Det behøver ikke at koste 150kr. at få unlocket din mobil ´der er mange unlocker rundt om der gør det en flad 50kr. prøv denne side http://www.nokia.unlock.webbyen.dk eller søg en unlocker på denne side http://www.dkunlock.dk

MVH MOBILUNLOCK