Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 10:03 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvor dan fås linjeskift i mail link

Vil gerne havde det til at se som her:

Midt navn
Adresse i nedstående HTLM-kode:

<a href="soegerjob/soegerjob.htm" title="Har du et job." target="hojere" onmouseover="this.href='mailto:mail@domain.dk;?subject=Ang: Job  &body= Til Midt navn
*** LINJE SKIFT HER***  Adresse '">Klik her!</a></p>
Har prøvet med '+'%0D%0A'+' med det virkede ikke!

Vil gerne havde det til at se som her i mail posten:

Midt navn
Adresse

Mvh
MJ
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:11 #1
Bare skriv <br> Prøv det!

<a href="soegerjob/soegerjob.htm" title="Har du et job" target="hojere" onmouseover="this.href='mailto:mail@domain.dk;?subject=Ang: Job  &body= Til Midt navn
<br>  Adresse '">Klik her!</a></p>
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 10:14 #2
Virker ikke!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:16 #3
HAr du en side hvor jeg kan se det på?
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 10:22 #4
Jo!

<html>

<head>
<title>Job</title>
<meta name="keywords" content="job,jobsoegning">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<style>
<!--
p.MsoNormal
    {mso-style-parent:"";
    margin-bottom:.0001pt;
    font-size:12.0pt;
    font-family:"Times New Roman";
    margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm}
-->
</style>
</head>

<body topmargin="50" leftmargin="50" bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" background="../images/himmel_2.jpg" style="background-attachment: fixed" oncontextmenu="return false" ondragstart="return false" onselectstart="return false">
<style type="text/css">
<!--A:link { text-decoration: none; color: blue;}
A:visited { text-decoration: none; color: blue;}
A:active { text-decoration: none; color: white;}
A:hover { text-decoration:  underline; color: white;}//-->
</style>

<div align="left">
    <font size="5" color="#FFFFFF">Jobsøgning</font><br>
&nbsp;<table border="0" width="500" id="table1" cellpadding="10" cellspacing="0">
    <tr>
        <td bgcolor="#009900" style="margin-left: 1; margin-right: 0">
        <p align="left">Jeg søger med stor interesse arbejde inden for området
        for<br>
        vedvarende
        energikilder.<br>
        Har Investeret megen tid og energi i at udvikle og fremstille mindre
        elektroniske<br>
        konstruktioner til anvendelse&nbsp; indenfor vedvarende
        energikilder.<br>
        I 1990 modtog jeg en energipris og blev optaget som<a href="../info/medlemsbevis.htm"><font color="#000000">
        <span style="TEXT-DECORATION: none">æresmedlem </span></font></a>i
        <br>
        Organisationen For Vedvarende Energi.<br>
        <br>
        Som det kan ses af hjemmesiden dækker min kompetence inden for mange
        arbejdsområder af vedvarende energikilder. </p>
        <p align="left"><font size="4">Se min CV</font>

        <a href="cv_skabelon.htm" title="Se hele CV her." target="hojere" >Klik her!</a></p>

        <p align="left"><font size="4">Projekter:</font></p>
        <p class="MsoNormal">1: Udviklet et vindmølle-program til
        opmåling/opsamling af data ved</p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; udvikling og opstilling af nye styrings
        systemer til vindmøller for </p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; firmaet Windflover og Risø.</p>
        <p class="MsoNormal">2: Opstilling, indkøring af vindmølleforsynet
        elektrolyseanlæg til brint</p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; produktion og lagring, anvendes til
        energifremstilling til hus som f.eks.</p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Undergrund House. </p>
        <p class="MsoNormal">3: Computer baseret elektroniske simulerings
        programmer som f.eks.</p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; generator på vindmølle</p>
        <p class="MsoNormal">4: Printplader til elektronisk byggesæt samt
        afprøvning heraf for</p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Scantronic, Svendborg.</p>
        <p class="MsoNormal">5: Designet en Web-side: www.scantronic.dk for
        Scantronic i </p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; Svendborg.</p>
        <p class="MsoNormal">6: Har udviklet 1 stk. protype: Vindmølle -
        styring, indkobling af </p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; varmepatroner, alt efter energiproduktionen.
        Til Grenå Marine Solar </p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;&nbsp;&nbsp; og vindafdeling.</p>
        <p class="MsoNormal">7: Har udviklet en komplet 3Kw. husstandsvindmølle
        med 14m tårn.</p>
        <p class="MsoNormal">&nbsp;</p>
        <p class="MsoNormal">Står gerne til rådig som Freelance Designer / vikar
        som Teknisk Designer,</p>
        <p class="MsoNormal">kan f.eks. tilbyde omtegning af 2D til 3D, for
        bedre at kunne illustrere </p>
        <p class="MsoNormal">firmaets produkter.</p>
        <p class="MsoNormal">Vil også kunne stå til rådighed med Design af Web-side
        for firmaet.</p>
        <p class="MsoNormal">Har kendskab til følgende CAD programmer:Autocad
        2004 2D &amp; 3D</p>
        <p class="MsoNormal">
        &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Inventor 7.0 3D</p>
        <p class="MsoNormal">
        &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ME10 2D</p>
        <p align="left">Det vil glæde mig meget, at hører fra Dem!</p>
        <p align="center"><font face="Comic Sans MS">Med venlig hilsen<br>
        </font>Monie Jacobsen<br>
        Assensvej 127, 5771 Stenstrup<br>
        Tlf: 6226 2522<br>

        <a href="soegerjob/soegerjob.htm" title="Har du et job." target="hojere" onmouseover="this.href='mailto:&#109;&#106;&#115;&#64;&#110;&#121;&#112;&#111;&#115;&#116;.&#100;&#107;?subject=Ang: Job  &body= Til Monie Jacobsen '+'%0D%0A'+' Sunwind '">Klik her!</a></p>

</a>&nbsp;<a href="http://www.sunwind.dk" target="venstre">Return</a></font><font size="3">
to the sunwind.dk home page.
<br>
        <A HREF="java script:window.print()">Udskriv Siden</A></td>
    </tr>
</table>

</div>
</body>

</html>
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:24 #5
Det her virker da i hvert fald!

<a href=hej.php>Hva<br>så</a>
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:24 #6
Helt præcis, hvad er galt?
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:25 #7
<a href="soegerjob/soegerjob.htm" title="Har du et job" target="hojere" onmouseover="this.href='mailto:mail@domain.dk;?subject=Ang: Job  &body= Til Midt navn
<br>  Adresse '">Klik her!</a></p>

Dette kan du selvfølgelig ikke, da der bare skrives <br> i linket, hvor skal der være linjeskift og hvordan skal det se ud?
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:29 #8
Nå det du vil er, at den skal maile med linjeskift der!
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 10:29 #9
Det ser sådan ud hos mig:

Se her: www.sunwind.dk/maillink.jpg
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:33 #10
Det her virker da hos mig;

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>
<body>

<a href="soegerjob/soegerjob.htm" title="Har du et job" target="hojere" onmouseover="this.href='mailto:mail@domain.dk;?subject=Ang: Job  &body=Til Midt navn'+'%0D%0A'+'Adresse '">Klik her!</a></p>

</body>
</html>
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:35 #11
Vil du ikke hellere have en der automatisk sender mailen via en form,

se her:
www.friendsavisen.1go.dk/index.php?id=kontakt.htm
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 10:38 #12
Har lige "rot" afprøvet dit HTML-kode.
Men ser ud hos mig sådan: www.sunwind.dk/maillink.jpg
Benytter: IncrediMail Predmim som Mail Poster.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:40 #13
Det kunne være fordi at nogle mailprogrammer ikke kan finde ud af det! evt. bruger den ikke html!
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 10:41 #14
Ok..
Har du evt. forslag til noget kode, jeg kan prøve med?
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:42 #15
Hvis du vil lave noget med automatisk afsendels, og den understøtter php, så kan jeg give dig et mail script!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 10:51 #16
Er det noget?
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 10:52 #17
Midt webHotel understøtter pht-koder, men jeg kender absolut ikke noget til
php koder.
Men hvis du vil være behjælpelig med, at lave en php-kode der kan erstatte min
HTML-koder vil det være glædelig ;-)

Det jeg ønsker er at den automatisk afsendels skal så sådan ud fra brugeren:

Til Midt Navn              Torsdag d. 18-06-2004
    Adresse

Med venlig hilsen
Monie Jacbsen

Mvh
MJ

Mvh
MJ
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 11:02 #18
Hmm, måske, skal kikke på det, de skal vel kunne skrive mere en det, eller er det kun det der skal sendes?
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 11:09 #19
Det noget jeg gerne vil havde fortrykt.
Og brugerne skal så kun skrive deres komtar.

Håber du kan se hvordan det ønskes mailposteren skal starte op

Mvh
MJ
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
18. juni 2004 - 11:10 #20
Ok, jeg prøver måske senere, men har travlt lige nu!
Avatar billede ambrass Nybegynder
18. juni 2004 - 11:25 #21
Prøv, bare for sjov:

onmouseover="this.href='mailto:&#109;&#106;&#115;&#64;&#110;&#121;&#112;&#111;&#115;&#116;.&#100;&#107;?subject=Ang: Job  &body= Til Monie Jacobsen \n Sunwind '">

eller

onmouseover="this.href='mailto:&#109;&#106;&#115;&#64;&#110;&#121;&#112;&#111;&#115;&#116;.&#100;&#107;?subject=Ang: Job  &body= Til Monie Jacobsen &#13; Sunwind '">
Avatar billede monie Nybegynder
18. juni 2004 - 18:06 #22
Til ambrass
Vil stadig ikke lave linjeskift.
Med eller uden: &#13; heller ikke: \n

Mvh
MJ
Avatar billede monie Nybegynder
20. juni 2004 - 08:14 #23
Det virker ikke, det der er fremlagt her på trå'en, derfor lukker jeg her.