Avatar billede lightdesigner Nybegynder
18. juni 2004 - 09:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nogen der kender en billig udbyder

hej derude
skal have en løsning meget snart det det der skal ske er at vi skal have en ny udbyder af en exchange server det vi skal bruge den til er bare at dele vores kalender vi har selv email add. og alt andet ny skal vi bare have en meget stabil og billig udbyder der kan have vores kalendere til at ligge så vi kan komme til at dele dem... er der noge der kender nogle fede firmaer
(i må gerne tilføje web add. hvis i kender den...)
på forhånd tak...
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
18. juni 2004 - 10:08 #1
Du kan da bare selv lave et lille program i eks VB... lige til at gå til!
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
18. juni 2004 - 10:26 #2
ja det kunne jeg nok men så skal jeg bare lige lære det først og det kan jeg nok ikke nå inden den 1-7-2004 :)
Avatar billede sykonia Nybegynder
18. juni 2004 - 10:28 #3
Jeg har en Exchange Server 2003.. Den kører 24/7/365 dage om året.. Men den står kun på en 256 i upload..
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
18. juni 2004 - 10:33 #4
jeg er bange for at det er lige i underkanten vi skal have mulighed for at udvide til 20 brugere og det klare den nok ikke med 256...
Avatar billede sykonia Nybegynder
18. juni 2004 - 10:47 #5
Nej okay.. Det er i orden..
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
18. juni 2004 - 10:49 #6
men tak for tilbudet
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
30. juni 2004 - 09:02 #7
lukker spørgsmålet da jeg har fundet en kalender som var open source lavet i php og sql... og den virkede til det vi skulle bruge... hvis nogen skulle være intereseret kan den hentes her www.calendarix.com.
Avatar billede madeindk Nybegynder
30. juni 2004 - 14:33 #8
Ok Helt fint..