Avatar billede stausholm Nybegynder
19. februar 2001 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Redirect til specifik asp-side

Kan det lade sig gøre i et NT-domaine at lave det sådan at hvis man har 2 globale grupper indeholdende nogle brugere. Det skal være sådan at man er i gruppe 1 får man displayet eks. menu1.asp og hvis man tilhører gruppe 2 får man i stedet displayet menu2.asp

/Stausholm
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. februar 2001 - 19:31 #1
Du er nødt til at uddybe det lidt tror jeg...

Din bruger grupper er det NT\'s egne user\'s, eller en det nogle grupper du har lavet i Access eller li.?
- men du vil under alle omstændigheder lave en form for zone restriktion?
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 19:31 #2
Hvordan kommer de frem til din side?
Hvis det er via hvert sit domøne kan man godt... er ikke helt sikker på at jeg forstår spørgsmålet.
Avatar billede brain Nybegynder
19. februar 2001 - 19:34 #3
Der findes en component der kan klare det for dig. ASPuser hedder den....

http://www.aspuser.com/
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. februar 2001 - 19:37 #4
Brian >

Sejt faktisk, det har jeg aldrig hørt om det der, det kunne jeg faktisk godt selv få brug for ;)

Kwl! (cool)
Avatar billede stausholm Nybegynder
19. februar 2001 - 19:48 #5
Tak Brain det var det jeg søgte.