Avatar billede noerden_dk Nybegynder
18. juni 2004 - 07:06 Der er 1 løsning

Stadigvæk problemer med at føre en stemmesamtale

Jeg har gået alle de forskellige tråde igennem, og fulgt nogle af de råd der er kommet, men det virker ikke.

Det skal lige siges, at det er imellem windows 2000 sp4 og Xp home sp1

Så hvorfor kan vi ikke få det til at virke, vi bruger begge 2 Msn Messenger 6.2.
Og vi har prøvet både med og uden Firewall.
Jeg er kunde hos Tdc, og min forbindels er 512/512
Den anden er kunde hos Dansk Kabel Tv, og har følgende forbindelse 1024/128
Har også stille det her spørgsmål til de forskellige udbyder, og til Microsoft, men har ikke fået svar i nu.
Avatar billede noerden_dk Nybegynder
19. juni 2004 - 23:06 #1
Har selv fundet ud af hvad der var galt, så nu virker det.
Jeg bruger programmet ZoneAlarm, og den stod forkert.

Overview / Preferences
Contact with Zone Labs
Der skal kun være en flueben i punktet.
Alert me with a pop-up before i make conctact

Så jeg lukker det her spørgsmål. og giver de point til mig selv.