Avatar billede bxl Nybegynder
17. juni 2004 - 23:42 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Mother board kun 4x?

Hej kan det passe, at mit mother board (MSI MS-6577)kun kan køre AGP 4X?

Da jeg lige har købt et AGP 8X grafikkort vil det i givet fald få mig til at overveje et nyt bundkort. Kan det anbefales?

Håber at en af jer kan svare.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juni 2004 - 00:44 #1
Det kan ikke anbefales på nuværende tidspunkt. AGP hastighedens betydning for Grafikkens hastighed er blevet målt af flere blade, og resultaterne er enslydende:
Det giver en stor forbedring at gå fra AGP 2* til AGP 4*, men næsten ingen forbedring fra AGP 4* til AGP 8*. Flaskehalsene er andre steder i maskinen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juni 2004 - 00:46 #2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 13:26 #3
Fik du svar nok ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juli 2004 - 10:00 #4
Kan spørgsmålet lukkes ?
Avatar billede bxl Nybegynder
26. juli 2004 - 14:13 #5
Ups, troede jeg havde lukket det.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juli 2004 - 21:49 #6
Du kan lukke det ved at markere mit navn nede til venstre og tryk accepter.
Jeg lægger lige et svar til, idet jeg har hørt fra nogle at der kan være problemer med at acceptere svar.
Avatar billede bxl Nybegynder
02. august 2004 - 09:25 #7
Nu er den der forhåbentlig.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. august 2004 - 09:31 #8
Det er den :)
Takker for point