Avatar billede -php- Nybegynder
17. juni 2004 - 21:20 Der er 3 kommentarer

Arabisk sprog?

Hvordan siger man;

Kommer du til fest nede ved stranden på fredag på ARABISK?

Ved kategorein var forkert, men er ny herinde og kunne ikke finde en med sprog.. undskylder meget
Avatar billede bredker Nybegynder
17. juni 2004 - 21:55 #1
det kan der ikke svares på her , da du bliver nød til at høre det , da udtale og skrift er vidt forskelligt
Avatar billede laxie Nybegynder
17. juni 2004 - 22:02 #2
Svaret er:

jay 3alla el 7afleh bel ba7r
Avatar billede ahave Nybegynder
18. juni 2004 - 20:40 #3
bredker -> Ligesom dansk, sorry for spam, kunne ikke lade være, da vi har et mærkeligt sprog sammenlignet med vores stavning.