Avatar billede kridley Nybegynder
17. juni 2004 - 18:10 Der er 8 kommentarer

WebserviceClasses virker ikke

Hej Eksperter,

Jeg laver en webservice op imod en server. Alt fungerer fint i Flash Playeren, men så snart jeg går ud på en webserver - virker det ikke.

Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede kridley Nybegynder
17. juni 2004 - 18:23 #1
Jeg anvender Apache Tomcat 4.1 og Flash Professional MX 2004 som udviklingsmiljø. Jeg kører op imod en MS ISS 5.0. Hvis det giver mere at arbejde med?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. juni 2004 - 20:43 #2
Hvordan gik det med dit crossdomain.xml projekt?
Avatar billede barklund Nybegynder
17. juni 2004 - 21:07 #3
Er det ikke samme spørgsmål som sidst?
Avatar billede kridley Nybegynder
17. juni 2004 - 21:15 #4
Det er samme spørgsmål - og nej det gik ikke særligt godt.

Mit problem er at jeg nu har fulgt alle instruktion fra den side du henviste mig til - men den crossdomain.xml fil er en irriterende ting!!

Jeg har dog imellemtiden fundet frem til at jeg kan lade Flash kalde et asp script (en proxy) der bare sender request afsted og returnerer response til XML.load bagefter. På denne måde kommer jeg udenom Flash sandkasse. Er dog ikke kommet så langt med det endnu. Har i nogle erfaringer med dette?
Avatar billede basicq Nybegynder
18. juni 2004 - 23:42 #5
Offtopic
nikolajdu - smid lige et svar her http://www.eksperten.dk/spm/407880#rid3845048
Avatar billede barklund Nybegynder
20. juni 2004 - 23:46 #6
kridley, ja, det kan man sagtens lave. Men det er jo et asp spørgsmål. jeg har selv tidligere lavet systemer, hvor man brugte en lokal fil til at forwarde indholdet fra en anden fil hentet via socket - dog kun i Perl eller i PHP. Spørg i ASP kategorien.

Kan dog ikke se, hvorledes dette retfærdiggør et nyt og praktisk taget identisk spørgsmål.

// Morten Barklund
Avatar billede kridley Nybegynder
11. september 2004 - 02:35 #7
luk
Avatar billede kridley Nybegynder
11. september 2004 - 02:35 #8
l