Avatar billede affekatz Nybegynder
17. juni 2004 - 15:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fedora og dansk understøttelse i open office og staroffice

Jeg har kigget lidt på nettet og det ser ud til at der er andre der har samme problem. I forbindelse med installering af staroffice installere jeg også en addon med som skulle sørge for at understøtte dansk stavekontrol mv.  ...... men jeg kan stadig ikke få skidtet til at skrive æøå. Det skal lige siges at jeg har valgt engelsk sprog under installationen af Fedora Core 2. Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede affekatz Nybegynder
17. juni 2004 - 15:17 #1
Det skal lige siges at det er æøå jeg har problemer med det fremgår vist ikke specielt klart :-(
Avatar billede affekatz Nybegynder
14. september 2004 - 18:49 #2
Jeg opdaterede fedora derefter virkede det