Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 12:59 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Download af flash applikation fra webside

Hejsa

Jeg har fundet nogle flash applikationer på en hjemmeside - er der nogen der ved om det er muligt at downloade dem, når jeg højreklikker kan jeg zoome og play mv.
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:01 #1
Det kan man faktisk godt!
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:02 #2
Har du evt et link?
Så kan du hente den ind i evt frontpage... og fuske den lidt derfra......
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:02 #3
ok - ved du hvordan?
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:03 #4
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:03 #5
der er andre også...
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:06 #6
Her er så linket til selve Flashen:
http://static.howstuffworks.com/flash/camshaft-cam.swf

Så kan du lave et link til den via evt din frontpage, højreklkke på den og sige "Gem Link"....
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:07 #8
Linket til selve Flashfilen fandt jeg bare ved at højreklikke på siden et andet sted end lige på flashen, og sige vis kode... derefter kan du bare søge efter "swf"....
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:08 #9
Eller du kan bare høre klikke lige her på siden og sige "Gem"
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:09 #11
Her er ilnket til de to andre...
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:09 #12
ok - hvordan gjorde du det og hvilket program kan jeg afspille swf filer i? kan de ikke sættes ind i en powerpoint?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:13 #13
Tror ikke de kan kører i powerpoint....

Jeg bruger ikke noget program... ikke andet end din internet explorer...

Bare find linket i koden på siden, Copy/Paste...
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:17 #14
Du kan bare kører den i din internet explorer...
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:17 #15
Tak for hjælpen - fandt forresten dette link - så kan man køre flash i powerpoint...

http://www.globfx.com/products/swfpoint/
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:17 #16
Forresten - hvordan fandt du de links?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:21 #17
hæjreklik på siden hvor Flashen er, og vælg "Vis kode".... så åber notepad'en hvor du kan se hele kode fra HTML filen... brug SØG efter swf og du vil finde linket til FLASHEN....

Så bruger du bare copy/paste i eks Frontpage, og viser siden som et eksempel, så du kan højre klikke på linket og sige GEM SOM....
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:29 #18
hmmm - når jeg højreklikker og siger "vis kilde" sker der intet - og jeg kan heller ikke få lov at gemme html siden lokalt?? - jeg har prøvet at disable min firewall - troede det var den - men kan ikke få lov??
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:31 #19
Så prøv at sig Gem som oppe i filer....
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:34 #20
har prøvet - siger at filen ikke kan gemmes på den valgte destination - der er opstået en fejl under lagring af webside. Jeg har enda prøvet at gemme på flere forskellige drev...
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:35 #21
kan godt få lov på andre sider, men ikke på denne side
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:35 #22
DET lyder underlig.... prøv med Mozilla...

Du kan hente den her:
www.mozilla.org
Avatar billede oster Nybegynder
17. juni 2004 - 13:39 #23
har fundet ud af det - skal ikke gemmes som fuldstændig webside, men kun som html...

tak for hjælpen
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:41 #24
iorden... NP!