Avatar billede illusion Nybegynder
17. juni 2004 - 12:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opkobling til Tiscali

Jeg har netop købt et Typhoon internt 56K modem, men jeg kan ikke få den til at koble op til Tiscali med mere end mellem 30-37 kbps. Jeg har været inde på producentens hjemmeside og hente den nyeste driver, men det hjalp ikke! Desuden kan jeg være udsat for, at jeg skal ringe op til Tiscali 3 gange, inden modemerne begynder at udveksle brugernavn og adgangskode - der opstår simpelt hen timeout i handlingen. Jeg har prøvet at oprette mig som bruger hos CyberCity og koble op til deres forbindelse, men stadig ikke med mere end 30-37 kbps!

Det er ikke telefonlinien det er galt med - jeg kan koble op til Tiscali med 50 kbps gennem min bærbare computer...

Hvad kan problemet være, og hvordan kan jeg løse det?!?
Avatar billede kenp Novice
17. juni 2004 - 12:02 #1
Det kan være dit modem og kablerne som ikke er i orden
Avatar billede freespace Nybegynder
17. juni 2004 - 21:31 #2
Prøv at tage alle telefonstik ud af vægene og så prøv igen med kun modemet sat til. Jeg havde det samme problem da jeg havde modem.
Avatar billede illusion Nybegynder
21. juli 2004 - 09:13 #3
Jeg gik ned og fik pengene tilbage for modemet - og købte et nyt hos Zitech - det virker nu med 49 kbps... fint til mig... men kenp svarede faktisk korrekt - vil du skrive som svar, så du kan få point? :-)
Avatar billede kenp Novice
21. juli 2004 - 09:47 #4
gør jeg da :) har nemlig selv prøvet det med et modem

ha en god "sommer" c",)