Avatar billede moltov Nybegynder
17. juni 2004 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fletning af to regneark

Hej Eksperter

Jeg har et problem. En har tastet noget ind i et regneark, og en anden har tastet noget ind i et andet regneark. De har begge samme skabelon, og de to regneark skal nu flettes ind, så der kun er et. Hvordan gør jeg det, uden at den ene skal tastes ind igen?

VH
Moltov
Avatar billede bak Forsker
17. juni 2004 - 12:04 #1
Et hurtigt bud idet jeg går ud fra at det ikke er de samme celler de har udfyldt:
Marker alle celler i den ene ark.
Kopier
Skift til det andet arks A1
Vælg "Indsæt speciel"
Sæt flueben i "Skip Blanks"    oversat efter kukommelse ="Undlad Tomme"
OK
Avatar billede sondervangen Nybegynder
17. juni 2004 - 12:04 #2
...er det meget... jeg ville klippe og sætte ind.. alt andet ville jeg lave ref. til det andet regneark... = og så finde det andet regneark... og så bare kopierer den... lime til alle de steder hvor det skulle bruges...
Avatar billede bak Forsker
17. juni 2004 - 12:05 #3
kukommelse = hukommelse, men det første ord er måske ikke helt ved siden af.
Avatar billede moltov Nybegynder
17. juni 2004 - 12:55 #4
Kan man ikke flette oplysningerne?
Avatar billede moltov Nybegynder
17. juni 2004 - 13:39 #5
Hej Bak

Skriv det lige som svar tak ;-)

Moltov
Avatar billede bak Forsker
17. juni 2004 - 13:41 #6
ok :-)