Avatar billede lassegj Nybegynder
17. juni 2004 - 00:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konventere mp3-filer til ringetoner til mobilringetoner

Hej

Jeg har en LG G5400 mobiltelefon. Jeg kan overføre ringetoner til den via et kabel, og de der følger med ligger i et filformat der hedder ADP. Er det muligt at konventere mp3-filer til dette format? Eller kan disse hentes gratis nogen steder?

Mvh

grosen
Avatar billede lassegj Nybegynder
17. juni 2004 - 00:58 #1
Det må også gerne være formater DXM filerne bliver overført til.

Grosen
Avatar billede jgbech Nybegynder
18. juni 2004 - 15:43 #2
Dén var svær... Hvis du sætter dig ned og laver noget hardcore programmering, der kan løse dit konverteringsproblem, så tror jeg sgu du har lagt et guldæg!

Og så lige dette: hvorfor SKAL alting være gratis? Ringetoner koster ikke en skid, så bare frem med læderet, grosen ;)
Avatar billede lassegj Nybegynder
18. juli 2004 - 00:43 #3
ingenting