Avatar billede gozar Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cd-rw og nero burning rom

Hvad er forskellen mellem at

1) slætte hele cd-rw skiven
og
2)Slette hurtigt..

Hvad jeg mener er om jeg får nøjagtig det samme plads til rådighed på cd-rw skiven lige meget hvilken funktion jeg bruger??
Avatar billede one Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:41 #1
ja du får det samme plads ud af det!!!
Avatar billede one Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:43 #2
ups...

det som det gør hvis du sletter det hele er at    SLETTE det som er på skiven!!
det som sker med at slette hurtigt er at de informationer som ligger på skiven om hvor dataen ligger bliver slettet istedet  så det ikke er dataen men infoen!!!

er det svaret dumt  kan det forstås?

Andreas
Avatar billede gozar Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:51 #3
Det kan forståes
Avatar billede artandcrafts Nybegynder
05. oktober 1999 - 00:39 #4
problem: cdrw kan ikke afspilles i cdbrænderen. Den siger, at cdrwén er fyldt (ikke rigtigt) og at det er data, som brænderen ikke kan læse.Jeg har lagret billeder og er ret meget på den. Kan nogen hjælpe? art and crafts.
Avatar billede one Nybegynder
05. oktober 1999 - 00:44 #5
giv lidt point for    spm'et  så kan det være!!!
Men her e lille gratis en    sikkert fordi at din cd'rw er brugt for mange gange/er en billig cd'rw/eller at den er skadet!!!
Det som jeg omtaler er selvfølgelig skiven!!
Andreas
Avatar billede artandcrafts Nybegynder
08. oktober 1999 - 00:03 #6
re kan man genvinde data fra en cdrw, der er brugt for tit? i så fald hvordan?
Avatar billede one Nybegynder
08. oktober 1999 - 04:53 #7
måske i en anden brænder!!!

Andreas
Avatar billede artandcrafts Nybegynder
08. oktober 1999 - 07:50 #8
Tak Andreas, Jeg prøver