Avatar billede haahr Nybegynder
16. juni 2004 - 21:01 Der er 6 kommentarer

Handle digitalt kamera i USA.

Jeg har set på følgende digitale kamera: Canon Powershot pro1. Kameraet er meget billigere i USA, men jeg kan ikke finde en internetbutik som også handler internationalt. Er der nogen som kender en god og billig internetbutik?
Avatar billede asterisk Nybegynder
16. juni 2004 - 21:20 #1
Det billigste sted i DK er på
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=81440
Jeg kender ikke nogen butikker som forhandler internationalt, men personlig ville jeg aldrig købe sådan en ting så langt væk. Hvad nu hvis den går i stykker i garantiperiode...? Ville det ikke være en risiko?
Avatar billede scb Praktikant
16. juni 2004 - 21:57 #2
Og husk der pålægges told og 25% moms, samt forsendelse.
-SCB
Avatar billede oz3tl Nybegynder
17. juni 2004 - 01:58 #3
Det som SCskriver er korekt så hvis du kan finde en forhandler i UK så slipper du for TOLD + MOMS men ikke for FORSENDELSE.
m.v.h.
tlv
Avatar billede oz3tl Nybegynder
17. juni 2004 - 01:59 #4
SCskriver = SCB skriver
Avatar billede asterisk Nybegynder
17. juni 2004 - 03:28 #5
Jeg betaler også for told + moms hver gang jeg bestiller noget fra UK !?! (Sidste gang for et par mdr siden)
Det er ikke kamera, men nogle bøger, men alligevel...
Avatar billede oz3tl Nybegynder
17. juni 2004 - 15:34 #6
Det skulle man ikke da det er et EU land og der er der frihandel imellem, men er det i firma regi så må du jo selv sørge for at det er iorden.
m.v.h.
tlv